Sonntag, 19. Februar 2012

Toon Quick lijst met sneltoetsen in Google Reader

Als je net als ik, dan heb je waarschijnlijk gebruik maken van Google Reader alleen maar omdat het gebruik maakt van sneltoetsen die me doen denken aan de VIM editor. Wat ik niet wist tot op heden is dat je snel een pop-up lijst van alle sneltoetsen door gewoon te typen op het vraagteken (?).

Sommige van de beste sneltoetsen kun je tag items, en schakelt direct naar een feed snel met behulp van enkele leuke ajax goedheid. Bijvoorbeeld, als ik wil direct naar alleen de Lifehacker feed (een van mijn favorieten), kon ik gebruik deze toetsencombinatie:

g dan u, dan lif

En ik zou direct komen gevraagd naar voeden Lifehacker's:

Om naar het snelle hulp scherm voor snelkoppelingen, type? in Google Reader en opduikt een snelle referentie voor de sneltoetsen:

Sweet!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen