Montag, 20. Februar 2012

Quick Tip: Toon PageRank in Firefox, terwijl Google Toolbar is verborgen

Ik geef de voorkeur de ingebouwde zoekvak om de volledige Google Toolbar, maar ik mis met de PageRank gemakkelijk zichtbaar wanneer ik rond ben browsen zonder dat de Google Toolbar ingeschakeld. Natuurlijk kun je het hebt geïnstalleerd en verborgen, maar dan moet je de pagina opnieuw te laden voor de pagerank te laten zien nadat u zichtbaar maken van de werkbalk.

Ik ga ervan uit te gaan als je zo ver, dat heb je ook de gelezen Google Toolbar voor Firefox installed.

Voor het gebruik van deze uiterst snelle tip, gewoon ergens met de rechtermuisknop op de werkbalken, kies Customize, en sleep de knop PageRank ergens anders:

Ik bewoog mijn up uit de weg, maar nog steeds goed zichtbaar.

Slechts drie klikken nodig voor deze Quick Tip. Niet slecht.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen