Samstag, 25. Februar 2012

Tijdelijk uit te schakelen "Nu opnieuw opstarten" Dialog van Automatische updates XP

Automatische updates is een leuke functie. Uw computer blijft beschermd tegen bedreigingen, zonder zorgen te maken over het ... maar als het 3 uur en ik probeer om een ​​video-spel te spelen, het laatste wat ik wil is dat de automatische updates van pop-up en doen me denken om de 5 minuten die ik nodig om opnieuw op te starten, onderbreken mijn spel ... Maakt me gek!

Beste Start Dialog,

Ik haat je.

Als u wilt tijdelijk uit te schakelen deze pop-up bericht en herstarten vertraging, kunt u over een van twee manieren. Ik ben een command line junkie, dus ik juist deze typen in een command prompt (zorg ervoor dat u de aanhalingstekens)

net stop "Automatic Updates"

Of je kunt openen Control Panel Systeembeheer Services en klik op Stop op automatische updates.

Niet uitschakelen van de automatische updates-service, gewoon stoppen. De volgende keer dat u uw computer opstart, zal opnieuw starten.

Opmerking: Als u het pictogram Automatische updates in het Configuratiescherm, zal het automatisch herstarten van de dienst, die de dialoog start popping up weer zal maken.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen