Samstag, 25. Februar 2012

AutoReply Maak een Out Of Office in Outlook

Als je weet dat je gaat om buiten het kantoor voor een paar dagen, kunt u het opzetten van de Out of Office-assistent voor het automatisch beantwoorden, mensen te laten weten dat u uw vakantie te genieten terwijl ze vast zitten op het werk. U kunt ook de regels naar voren te berichten op basis van verschillende criteria.

Open Outlook en klik op Extra Out of Office-assistent.

Volgende controle Ik ben momenteel niet op kantoor en stel een boodschap voor de afzender. U kunt zo weinig of zo veel mogelijk informatie in dit vak. In dit voorbeeld heb ik een vrij generiek antwoord.

Na het invullen dit uit kun je gewoon klikken op OK of u kunt doorgaan met specifieke regels toe te voegen aan het bericht. Om dit te doen klikt u op de knop Regel toevoegen.

Als u wilt dat de regel slechts van toepassing op een kleine set van contacten, kunt u contactpersonen toevoegen of een lijst met contactpersonen door te klikken op de knop en het selecteren van Van hen daar. Als u wilt dat de regel van toepassing is op alle inkomende e-mail, selecteer vervolgens een combinatie van beide "Sent rechtstreeks aan mij" en "Gekopieerde (Cc) voor mij".

U kunt kiezen uit verschillende acties te nemen voor deze regel. Bijvoorbeeld als het bericht komt van je baas wilt u misschien het bericht doorgestuurd naar een ander account, zoals uw mobiele hebt. Of wilt u misschien hebben antwoorden met een andere template. In dit voorbeeld heb ik alleen maar gekozen om ze naar mijn map Postvak IN.

Wanneer u klaar bent klik je op OK. U kunt dan nog een regel als je wilt, alleen niet vergeten dat de eerste overeenkomende regel in de lijst zal worden uitgevoerd, maar de rest van de bijbehorende regels worden uitgevoerd als je niet controleren "Do Volgende regels niet verwerken" optie . (Let op de mogelijkheden om de regels op en neer bewegen in het laatste scherm)

Wanneer u alles hebt voltooid zul je terug naar de Out of Office-assistent venster. Zodra u hebt gecontroleerd alles OK te klikken.

Nu elke keer dat je een e-mail krijgt van een opgegeven adres van de gebruiker automatisch krijg je Auto Reply. Dit is erg handig in het kantoor en in zakelijke omgevingen. Het geeft uw klanten en collega's weten dat u niet beschikbaar zijn en wie te contacteren als ze meer hulp nodig hebt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen