Samstag, 25. Februar 2012

Add Handtekening in Outlook 2007 Het gebruik van de Ribbon

Het toevoegen van uw contactgegevens als een handtekening aan uw e-mails is erg handig in een zakelijke omgeving, maar ook voor persoonlijke e-mails ook. U kunt een handtekening toe te voegen op dezelfde manier als u zou in 2003, maar u kunt het lint ook gebruiken als een nieuwe manier om uw handtekening toe te voegen.

Open Outlook 2007 en klik op Nieuw om een ​​nieuw bericht op te stellen, klik dan op het tabblad Invoegen op het lint en kies Handtekening.

Klik op de knop Nieuw op de Handtekeningen en stationaire scherm, typt u een naam voor de handtekening en klik op OK.

Gebruik nu de Edit handtekening vak uw handtekening samen te stellen. U kunt de kleuren, lettertypen, etc.

U kunt gebruik maken van de "Choose default handtekening" sectie om een ​​specifieke handtekening voor verschillende e-mailaccounts te kiezen, als je meer dan een account hebben. Wanneer je klaar bent op OK klikt om door te gaan.

Ga nu terug naar het bericht dat u wilt samenstellen en die handtekening die u wilt gebruiken te kiezen.

De geselecteerde handtekening zal nu verschijnen. Het grote ding over deze functie is dat je kunt een aangepaste handtekening voor elke persoon in je lijst met contactpersonen als u wilt, en dit eenvoudig kunt pop in je bericht!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen