Samstag, 25. Februar 2012

Adresetiketten maken in Word 2003 Met Afdruk samenvoegen

U kunt gebruik maken Afdruk samenvoegen in Word 2003 om adresetiketten voor een database vol klanten.

Open Word 2003 en klik op Extra Brieven en verzendlijsten Afdruk samenvoegen ...

In het menu Mail Merge aan de rechterkant onder Documenttype selecteren, selecteer Etiketten. Klik vervolgens op Next: Starting document.

Van stap 2 Klik op Label opties ...

Dit zal een menu waarmee u het merk en de stijl van de labels die u wilt afdrukken. Hier ben ik met behulp van Avery 4013 op een Dot Matrix printer. Natuurlijk wil je selecteren wat je hebt, Avery is de meest populaire in het bedrijfsleven vanuit mijn ervaring. Als je excentrieke labels kunt u altijd kiezen voor aangepaste instellingen ook. Als je klaar bent met het label opties klik op OK.

Nu ga je te willen uw gegevens te kiezen. Onder Gebruik een bestaande lijst, klikt u op Bladeren ... Gebruik Explorer om de gegevensbron die u wilt gebruiken en dubbelklik erop te vinden. (Het creëren van een gegevensbron zullen worden behandeld in een ander hoe).

Je zal klikt op een bevestiging van het scherm het verifiëren van uw data bron (ik gebruikte een Excel spread sheet die ik had geïmporteerd vanuit Access) en leer Geadresseerden venster samenvoegen. Hier kunt u de volgorde van uw informatie, verwijderen bepaalde gebruikers, en valideren van informatie. Omdat ik weet dat de gegevensbron is wat ik wil heb ik gekozen voor Alles selecteren. Nu OK hit.

Ok, we zijn bijna volledig, op slechts een paar stappen. Klik op Volgende: labels schikken.

Klik hier om op Meer items ...

Nu kunnen we kiezen voor de volgorde van de gegevens die we willen gepresenteerd op de etiketten die wij creëren. Gewoon dubbelklikken op elk veld dat u wilt opnemen.

Nu, als je kijk naar uw document zult u merken deze velden worden toegevoegd aan uw labels. U kunt hen door te wijzen op het veld en te verplaatsen naar de plaats waar u wilt. Bijvoorbeeld op dit label Ik zou willen dat de voornaam voor de achternaam.

Nu meer dan op de Mail Merge menubalk wil je de "update alle labels" knop te selecteren. Dit zal bevolken elk etiket met de velden van de vuist label. Klik vervolgens op Volgende: labelvoorbeeld.

Uw document scherm zal er ongeveer zo uitzien.

Nu, op de samenvoegbewerking menu kunt u doorklikken De ontvangers door te klikken op de vooruit of achteruit pijlen. Als je aan het doen honderden labels ... Ik zou ter plekke controleren. Als u tevreden bent met hoe ze eruit zien gaan we door naar stap 6 en de samenvoeging voltooien.

Het samenvoegen is compleet! Zorg ervoor dat uw labels worden ingesteld in de printer en druk op Afdrukken ...

Wordt u aangeboden met de afdrukken te selecteren scherm. Kies alle, of een bepaald aantal af te drukken. U krijgt een ander record voor elke contactpersoon uit uw gegevensbron wordt op elk etiket.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen