Montag, 5. März 2012

Quick Tip: Duplicate Current Tab in een nieuw venster in Firefox

Als zowel een programmeur en schrijver, vind ik vaak de behoefte om mijn huidige tabblad te openen in een apart venster, zodat ik het kan verplaatsen naar mijn tweede monitor. Tab Mix Plus aan de redding! Er is een optie in de instellingen paneel om het huidige tabblad gemakkelijk twee exemplaren, in een nieuw venster. Je kunt het gebruiken van een sneltoets en als je wilt.

Let op de nieuwe optie voor de "Duplicate in New Window 'als ik met de rechtermuisknop op een tabblad. U kunt ook gebruik maken van de sneltoets van de Ctrl + Shift + N of u deze menu-optie wel of niet in te schakelen.

image

Toe te voegen het item aan de rechts-klik menu, ga naar de Tab Mix Plus scherm Opties, klik op de knop Menu aan de bovenkant, en daarna Tab Context Menu.

Hier kunt u klikken op de "Duplicate in nieuw venster" checkbox om het menu-item in te schakelen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen