Sonntag, 11. März 2012

Green Computing: Schakel naar LCD Flat Screen monitoren

Ik weet niet over u, maar ik heb altijd meer te gebruiken een CRT-monitor Ik heb net ineenkrimpen. Ja, er zijn nog steeds van hoge kwaliteit CRT-monitoren die er zijn, maar ze zijn zoals dinosaurussen. CRT's zijn zo groot, onhandig, en in de weg. Ik ben een enorme fan van ruimtebesparing in mijn computer werkgebied en de platte schermen zeker dit. Niet naar de andere belangrijk voordeel van LCD-monitoren, die het stroomverbruik te noemen.

Ik heb geen van de specifieke technische energieverbruik feiten maar over het algemeen een LCD-scherm het gebruik 20 tot 50 Watt vermogen. Aan de andere kant een CRT-monitor kan gebruiken zo veel als 150 Watt! De hoeveelheid stroom die nodig is tussen de twee is dramatisch. Ik meestal adviseren u te kijken naar de helft van het energieverbruik met een LCD-monitor. Met Energy Star-Rated u op zoek bent naar nog minder. Voor mijzelf de kwaliteit van de LCD's lijkt het beter. CRT-monitoren zijn berucht voor het "flikkerende", tenzij u de refresh rate op een hoog niveau.

Dell-15lcd

Spreken van Energy Star Ratings, Een ander voordeel van de omschakeling naar een LCD-scherm is extra besparingen van uw energiebedrijf. De elektrische coöperatieve waar ik werk geeft klanten een 50 dollar krediet voor elke Energy Star-Rated apparaat die zij kopen. In een tijd waarin iedereen op zoek is naar energie te besparen toch kunnen ze overschakelen naar een LCD monitor zeker helpt. Bedenk ook dat je nodig hebt om van uw CRT-monitor verwijderen in een ecologisch verantwoorde manier. Neem contact op met het lokale gemeentelijke faciliteiten voor afvalverwerking, kunnen zij u helpen bij de verwijdering van gevaarlijke stoffen in je oude CRT. U kunt ook meer informatie vinden met betrekking tot verwijdering en recycling-diensten here.

Tech Lingo Mysticgeek's: LCD (Liquid Crystal Display) Dit is een flat-panel monitor die staafvormige vloeibare kristallen gebruikt die stroom en buigen licht om het scherm te creëren.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen