Montag, 5. März 2012

Fixing "Visual Studio 2005 SP1 vereist een update voor Windows Vista"

Ik had gehoord dat Visual Studio 2005 voor compatibiliteitsproblemen met Windows Vista heeft, dus ik was niet verbaasd toen ik deze foutmelding wanneer u probeert te lopen voor de eerste keer. U kunt dit bijzondere foutmelding, moet u de SP1-update, dat is vrij veel het service pack voor het servicepack te installeren, denk ik.

image

U kunt downloaden van de SP1-update hier: http://goo.gl/bbzEJ

Na het installeren van die update, ik kreeg vervolgens deze foutmelding te zeggen: "Administrator rechten worden aanbevolen voor het uitvoeren van Visual Studio 2005 SP1'', en vraagt ​​om het uitvoeren als administrator optie bij de lancering van Visual Studio.

Na het doen van wat onderzoek, heb je een aantal opties:

  • Run Visual Studio als administrator (uw beste inzet is om de snelkoppeling verander gewoon naar altijd als administrator uitvoeren.) U zult nog steeds eindigen met een aantal fouten op deze manier.
  • Run Visual Studio als een normale gebruiker, en het alleen te openen als administrator als je een specifieke fout die admin toegang vereist.
  • Net verwijdert u het vinkje.

Tip: Als u probeert om webprojecten debug, moet u ervoor zorgen dat je naar de Add / Remove Windows-onderdelen in het Configuratiescherm en installeer de IIS6 Compatibiliteit met IIS7 optie, anders kom je niet veel geluk.

Over het algemeen Visual Studio 2005 is gewoon niet erg compatibel zijn met Vista. Het is frustrerend, maar dat is het leven.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen