Donnerstag, 8. März 2012

Cleanup Beagle Zoek Cache na het verwijderen van Beagle

Als je net als ik, heb je net gekregen het nieuws over de nieuwe Google Desktop-client voor Linux, En je bent het verwijderen van de huidige Beagle zoeken naar Ubuntu dus je kunt het in plaats daarvan te vervangen door Google.

Het enige probleem is dat de Beagle zoek een grote cache van de gegevens achtergelaten na het verwijderen van de verpakking, in deze verborgen map had:

~/.beagle/

Op mijn test-systeem, dat de directory / home / geek / .beagle / en het bleek 141mb verspilling van ruimte hebben. Ik veronderstel dat het had erger kunnen zijn ... mijn belangrijkste systeem heeft 1GB aan data zitten.

image

Opmerking: dit artikel wordt ervan uitgegaan dat u al hebt Beagle verwijderd, en dat je niet wilt dat de cache zoeken om te blijven.

Navigeren in de File Browser naar je home directory, en dan druk op de Ctrl + H toetsencombinatie om de verborgen bestanden te bekijken. Je moet zien. Beagle in de lijst.

Gewoon verwijderen van de map, en je moet alles worden gedaan. (Natuurlijk kan je dit doen in plaats vanaf de command line zoals ik deed)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen