Freitag, 27. Januar 2012

Uit te vinden welke online accounts worden uw e-mail te verkopen aan spammers

Ik ben steeds woedend over de hoeveelheid spam die ik krijg in mijn e-mailaccount elke dag. Om een ​​vriend van mij quote: "Eerlijk gezegd, zou dit de nummer een probleem in de wereld van vandaag. Vergeet de oorlog te verklaren op willekeurige landen, laten we de oorlog te verklaren spam, en het instituut van de doodstraf, terwijl we aan het!"

Ik kon niet eens meer. Dus laten we beginnen met een programma om erachter te komen wie het is dat uw e-mailadres is verkopen aan de spammers. We beginnen met een frisse, nieuwe Gmail account, omdat ze de functie die wij zoeken, dat is + plus adressering.

Wezen, plus het aanpakken betekent dat wanneer uw e-mailadres is DONOTSPAMME@gmail.com, Dan kun je ook ontvangen e-mail op DONOTSPAMME+citibank@gmail.com.

Dus hier is het plan. Voor ieder van uw online accounts, zult u uw e-mailadres wijzigen in DONOTSPAMME+accountname@gmail.com, Waar DONOTSPAMME is je echte e-naam, en accountnaam is ingesteld op de account die u in te loggen op.

Bijvoorbeeld, ik heb het volgende: (geen echte adressen, alleen een afbeelding)

Geico: geekervongeekerson+geico@gmail.com

Citibank: geekervongeekerson+citibank@gmail.com

Newegg: geekervongeekerson+newegg@gmail.com

Om dit te laten werken, moet u ervoor zorgen dat je niet begint te knipperen deze account rond. Begin niet posten op nieuwsgroepen of iets dergelijks.

Nu wanneer u begint met het krijgen van ongewenste e-mail over dit nieuwe account, moet u in staat om onmiddellijk zien wie is uw adres te verkopen, want het zal verschijnen als username+guiltyspammers@gmail.com

Als u erachter te komen wie het is dat uw e-mail is de verkoop aan spammers, een reactie hieronder vallen in de doos.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen