Donnerstag, 26. Januar 2012

Hoe staat om alle berichten op de categorie pagina in WordPress

Een van de gripes ik altijd heb gehad met de ingebouwde functionaliteit van WordPress is dat je alleen kunt het aantal berichten per pagina over de gehele applicatie, in tegenstelling tot de mogelijkheid om het aan te passen per sectie of pagina. Dankzij een geweldige plugin door Matt Read, kunt u eenvoudig dit oplossen.

Ten eerste, wil je de plugin te grijpen van zijn website en deze installeren. Als u zich niet bewust zijn, dat wil zeggen uitpakken en het uploaden van het bestand in uw BLOGROOT / wp-content / plugins / directory.

Update: Het lijkt erop dat de originele pagina is naar beneden, dus hier is een spiegel kopie:

Download hier spiegelen

Hij heeft een knop doneren. Als dit artikel helpt u, dan doneert geld aan hem, niet mij.

Nadat de plugin is geïnstalleerd, wordt u bij het navigeren in het bedieningspaneel om de Plugins pagina, en activeren de CQS plugin. Head over naar Opties / CQS en je moet worden gepresenteerd met dit scherm.

Ik heb al op maat van mij ... U moet de Query dropdown op "is_category", stelt de Show conditie op -1 (voor alle posten), en klik op de knop Toevoegen.

Ik heb ook nog verder gegaan en voegde een nieuwe voorwaarde, zodat de home-pagina toont alleen 5 berichten per pagina. Ik houd niet van rommelige homepages.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen