Sonntag, 29. Januar 2012

Schakel de optie "Uw computer kan gevaar lopen" Popup in Windows XP SP2

Sinds de upgrade naar XP SP2 een hele tijd geleden heb ik constant krijg knaagde door een pop-up boodschap die ik mijn computer kan gevaar lopen vertelt, want ik heb geen antivirussoftware is geïnstalleerd. Hier is het uitschakelen van die vervelende boodschap.

Opmerking: Je moet waarschijnlijk antivirussoftware is geïnstalleerd.

U wilt openen uw control panel, en dan de Security Center icoontje te openen.

Aan de linkerkant van de veiligheid midden van het scherm ziet u een resources sectie. Klik op de onderste link, "Verander de manier waarop Security Center waarschuwingen me"

U kunt kiezen welke alert om hier uit te schakelen. Aangezien ik geen antivirus software, ik niet aangevinkt het onderste vakje.

Nooit meer vervelende pop-ups!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen