Montag, 30. Januar 2012

Autoplay uitschakelen van Audio CD's en USB drives

Ik vind het heel vervelend als ik naar huis gaan van het werk en sluit mijn laptop in mijn externe harde schijf ... Het venster Automatisch afspelen verschijnt altijd op en vraagt ​​me wat ik wil doen met de bestanden, die kan wel goed de eerste keer, maar zeker niet is na een jaar van dat.

Om naar het configuratie scherm voor deze instelling, ga je naar Menu Run en typ Start in:

gpedit.msc

U ziet het venster Groepsbeleid. Je moet kiezen Beheersjablonen Systeem in de boomstructuur:

U ziet een item in het rechterdeelvenster de naam "Turn off Autoplay"

Dubbelklik op het item, en zet de radio-knop op Ingeschakeld en verander de "Automatisch afspelen uitschakelen" aan alle stations.

Nu moet je veilig zijn voor het automatisch afspelen monster.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen