Wanneer u een document op uw netwerk dat meerdere gebruikers toegang tot hebben, is het leuk om te weten de tijd en datum is gewijzigd. Bijvoorbeeld als er een interoffice groepsproject, teamleiders kunt bijhouden wanneer een document wordt gemaakt, afgedrukt, of voor het laatst bewaard.
In het document plaatst u de cursor waar u de datum en tijd in te voegen. Kies vervolgens het tabblad Invoegen en klik op Quick Parts Field.
Wanneer het veld selectievakje Datum en tijd van de categorieën opent drop-down box.
Vervolgens kiest u welk veld de naam die u wilt weergeven in het document.
Tot slot willen we het formaat kiezen voor de datum en / of tijd. Dit gebeurt onder Veldeigenschappen.
In het voorbeeld hieronder heb ik de velden geplaatst aan het einde van het document. Dus ik moest twee keer gaan door het hierboven beschreven proces. Een keer voor de Print datum en een tweede keer voor het opslaan Date. De velden zal nu automatisch worden bijgewerkt telkens wanneer een persoon drukt het document of slaat het op.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen