Dit artikel is geschreven door MysticGeek, Een tech blogger bij de How-To Geek Blogs.
Laten we eerlijk zijn, in een wereldwijde business markt die we niet allemaal dezelfde taal spreken, dus soms kan het nodig zijn om een medium te gebruiken om zakelijke documenten te vertalen. Word 2007 heeft die functionaliteit ingebouwd inch
Selecteer eerst de tekst die u nodig hebt om te vertalen.
Klik vervolgens op Review en daarna Vertalen.
Aan de linkerkant van het document krijgt u een taakvenster Onderzoeken. Hier is waar je kunt kiezen welke taal te vertalen van en naar. U kunt er ook voor kiezen om het hele document vertalen.
De tekst die u geselecteerd zal worden vertaald via de WorldLingo in het onderste gedeelte van het taakvenster.
Als de taal die u nodig hebt, is niet standaard inbegrepen, klik dan op vertaling Opties en selecteer de specifieke taal die u nodig hebt.
Dit is een handige feature, hopelijk zal helpen iemand.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen