Voort te zetten met mijn schijnbaar PDF thema deze week, dacht ik dat het goed zou zijn om erop te wijzen een leuke add-in voor Microsoft Office 2007 die u toestaat om op te slaan of documenten e-mail in PDF-formaat. Gewoon downloaden en installeren van de Microsoft Opslaan als PDF Add-In. De installatie is zeer eenvoudig, maar duurt ongeveer een minuut en je bent klaar om een feature lang genegeerd door gebruik maken van Microsoft. Er zijn eigenlijk twee verschillende Add-Ins, een staat alleen PDF en de andere kunnen zowel PDF-en XPS-indeling.
Start het SaveAsPDF.exe bestand en klik op Uitvoeren wanneer de beveiligingswaarschuwing verschijnt.
Accepteer de licentie en voorwaarden en klik op Doorgaan.
De applicatie installeert ...
De installatie is voltooid ... klik op OK.
Nu wanneer u zeggen dat Word 2007 zult u merken de mogelijkheid om de nieuwe functie te gebruiken.
Volgens de Microsoft-site Deze add-in kan gebruikt worden in 8 van de Office-toepassingen. Tot nu toe heb ik met succes getest in Word, Excel en PowerPoint.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen