Sonntag, 20. Mai 2012

Save To PDF Van Microsoft Office 2007-toepassingen

Voort te zetten met mijn schijnbaar PDF thema deze week, dacht ik dat het goed zou zijn om erop te wijzen een leuke add-in voor Microsoft Office 2007 die u toestaat om op te slaan of documenten e-mail in PDF-formaat. Gewoon downloaden en installeren van de Microsoft Opslaan als PDF Add-In. De installatie is zeer eenvoudig, maar duurt ongeveer een minuut en je bent klaar om een ​​feature lang genegeerd door gebruik maken van Microsoft. Er zijn eigenlijk twee verschillende Add-Ins, een staat alleen PDF en de andere kunnen zowel PDF-en XPS-indeling.

Start het SaveAsPDF.exe bestand en klik op Uitvoeren wanneer de beveiligingswaarschuwing verschijnt.

1

Accepteer de licentie en voorwaarden en klik op Doorgaan.

De applicatie installeert ...

De installatie is voltooid ... klik op OK.

Nu wanneer u zeggen dat Word 2007 zult u merken de mogelijkheid om de nieuwe functie te gebruiken.

Volgens de Microsoft-site Deze add-in kan gebruikt worden in 8 van de Office-toepassingen. Tot nu toe heb ik met succes getest in Word, Excel en PowerPoint.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen