Dit artikel is geschreven door MysticGeek, Een tech blogger bij de How-To Geek Blogs.
Een van de meer over het hoofd gezien functies in Outlook is de mogelijkheid om het te gebruiken als een dagboek. Kan je zien hoe het tijdschrift records informatie over contacten aan te passen en het heeft ook de mogelijkheid om de acties in een tijdlijn bekijken.
Hier is een gemakkelijk te volgen gids om te beginnen met behulp van het tijdschrift optie door het opnemen van een handmatige invoer voor een vergadering en opnemen van de tijd.
Ga eerst naar New Journal Entry bestand
Nu in het tijdschrift entry venster kunnen we invoeren in relevante informatie over de bijeenkomst, zoals tijd, datum, notities, etc.
Starten van de timer is handig! Bijvoorbeeld als je op een conference call met een klant die betaalt per uur. Wanneer de vergadering begint gewoon op "Start Timer" en u ziet de stopwatch te starten icoon tikken. Als de bijeenkomst voorbij is kun je "opslaan en sluiten" of Opslaan als ...
Uiteindelijk, toen we gaan in de Journal zullen we zien een tijdlijn van de inzendingen voor de week.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen