AutoHerstel is een Microsoft Office-functie die u zal houden van het verliezen van het werk in het geval van een systeemcrash of een stroomstoring door het automatisch opslaan van uw document op bepaalde tijdsintervallen.
U kunt eenvoudig de interval wanneer gegevens worden opgeslagen om het op te slaan vaker. Dit is handig als u geweest bent problemen met uw systeem onlangs.
We zullen met behulp van Microsoft Word voor dit voorbeeld, maar de mogelijkheden bestaan in alle Office-toepassingen. Klik gewoon op de Office-knop in de linkerbovenhoek, en kies "Opties voor Word".
Klik op Opslaan in het linker menu van het dialoogvenster Opties, en zorg ervoor dat u de checkbox "AutoHerstel-gegevens opslaan".
Hier kunt u kiezen hoe vaak u wilt AutoHerstel informatie op te slaan. Maak niet de interval te kort, maar het is echt aan jou. Ik veranderde dit om twee minuten voor dit voorbeeld. Klik op de knop OK als u klaar bent.
Een van de dingen in gedachten te houden is dat als je werkt op de grotere documenten, het instellen van de AutoHerstel om iets als een minuut zou kunnen beginnen op uw computer vertragen, omdat het opslaan van een groot document op de achtergrond elke minuut uw computer belasting.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen