Als u een betere communicatie willen met uw collega's hier is een snelle tip over het delen van je agenda in Outlook. Dit zal alleen werken als je gebruik maakt van een Exchange Server-e-mailaccount, typisch iets wat je zou gebruiken in een bedrijfsomgeving.
Om uw agenda delen, open je agenda in Outlook en in het navigatiedeelvenster klikt u op "Mijn agenda delen".
In dit venster klikt u op het tabblad Machtigingen. Dit is waar je bepalen wie op uw netwerk toegang hebben en welke rechten zij zullen hebben. Als u wilt delen met iemand klikt u gewoon op Standaard en kies het machtigingsniveau. Elk niveau toestaat of ontkent verschillende bewerkingsopties rechten. U kunt controleren voor meer informatie over Permission Levels aan de Microsoft Office Site
Als u liever kiest individuen op uw netwerk wie u wilt uw agenda te delen met slechts klik op de Add .. knop en kies de personen of afdelingen die u wilt delen toe te staan. Klik op OK en je bent nu het delen van uw Outlook-agenda.
Deze tip is bedoeld voor de zakelijke of kantoor aan huis omgeving waar het wordt aangenomen dat u Exchange Server draaien.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen