Het verzamelen van reacties van een groep mensen is iets heel gebruikelijk in een kantooromgeving. Of je probeert om te vragen wat voor soort pizza te bestellen voor een vergadering, of het nemen van een stemming over wie gaat naar de volgende te stoppen, wat je nodig hebt is een poll.
Wat je misschien niet realiseren is dat als je gebruik maakt van Outlook 2007 en Exchange op het werk, je hebt alles wat je nodig hebt met het verzenden van een enquête via e-mail kreeg.
Stel een nieuwe e-mail in Outlook, klikt u op het tabblad Opties en selecteer Gebruik Stemknoppen. Hier kunt u de standaardwaarden of maak uw eigen antwoorden op de poll vraag.
Als u Aangepast typt gewoon in de antwoorden die u wilt weergeven in het gebruik stemknoppen veld, gescheiden door een puntkomma te selecteren.
Nu heb je de lijst op maat antwoorden. Dat is alles wat er is! Nu verzending van uw bericht.
Wanneer de ontvanger de e-mail opent zal er een bericht te adviseren om te reageren met behulp van de stemmen knop die de aangepaste reacties omvat.
Nadat de ontvanger heeft de keuze een box zal pop-up verifiëren van de opiniepeilingen en een mogelijkheid om extra informatie toe te voegen in de e-mail.
Als ze reageren heb je een vlag op de e-mail adviseren zij hebben de poll beantwoord ... vergelijkbaar met een leesbevestiging.
Om de totalen van de poll, dan kunt u het openstellen van de oorspronkelijke bericht in uw verzonden bericht map en klik dan op de Tracking-knop. U ziet een lijst met totalen onder het lint, en dan een lijst onder dat van alle reacties.
Ik kan me voorstellen tal van mogelijkheden voor deze functie op kantoor. Welke soorten polls denk je dat zou pas komen waar u werkt?
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen