Tijdens een werkdag dingen kan zeker lijken overweldigend als de hoeveelheid data die we zullen naar verwachting toeneemt absorberen in zo'n snel tempo. In deze snel veranderende omgeving kan het gemakkelijk zijn om een belangrijk contact kwijt of een ander hetzelfde doen als je de belangrijke contact te hebben.
Een manier om Microsoft heeft het gemakkelijk gemaakt om zakelijke en vriendschappelijke contacten onthouden is de mogelijkheid om elektronische visitekaartjes maken in Outlook 2007. U kunt deze kaarten aan het einde van uw e-mailberichten als een handtekening. De Electronic Business Card moet bevatten alle essentiële informatie die nodig is om u en / of uw bedrijf te contacteren.
Eerst moet je een nieuwe contactpersoon van jezelf te maken. Open Outlook en ga naar Nieuwe contactpersoon.
Dit opent de New Contact venster waarin u kunt beginnen met het invoeren in de basisinformatie voor de Electronic Business Card. Op dit punt kunt u ook een afbeelding ook.
Terwijl je het invoeren in de informatie die u ziet u een preview op de linker bovenhoek van het Contact scherm. Dit is de algemene uitzicht, maar het stelt u in staat om te controleren of de ingevoerde informatie juist is.
Nu is het tijd om een beetje creatief met de kaart. In het gedeelte Opties klikt u op de Business Card-pictogram op te trekken het bewerken dialoogvenster.
Hier is waar extra wijzigingen kunnen worden aangebracht in de lay-out en het type van de informatie die op de kaart. kunt u de achtergrondkleur, afbeelding uitlijning, verschillende lettertypes en kleuren, en voeg min of weg te nemen informatie velden. U kunt de volgorde van de gegevens ook wijzigen op de werkterreinen sectie. Nadat je denkt dat alles er goed uitziet klik op Opslaan en sluiten in de sectie Acties van het lint.
Dit is wat mijn kaart eruit ziet na het maken van een aantal bewerkingen in de vorige stap.
Open een nieuw bericht te componeren. Van het lint in de Include sectie, klik op Business Card Andere Visitekaartjes
Selecteer het visitekaartje dat je zojuist hebt gemaakt van je lijst en klik op OK.
De Electronic Business Card verschijnt nu in de boodschap die ik ben componeren en je zal de mysticgeek.vcf bestand aankondiging in het Attached veld. De vCard-indeling is een Internet-standaard en de persoon die uw kaart niet hoeft te worden met behulp van Outlook 2007 om het te zien.
Waarschijnlijk de beste praktijk is het gebruik van de kaart als uw handtekening. Om meer te leren over het maken van een handtekening in Outlook kunt u lezen mijn eerdere how-to. Het een verschil uit dat artikel is het plaatsen van uw visitekaartje door te klikken op die knop en te selecteren.
Als u niet wilt dat om veel tijd te besteden aan het creëren van je eigen Elektronisch visitekaartje ontwerp kunt u downloaden Sjablonen van de Microsoft Office-website. Dit is een leuke en gemakkelijke manier om te gaan, want je kunt de sjabloon openen en doen diverse aanpassingen aan. Er zijn ook verschillende sites op het web dat je ze kunt downloaden.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen