Mittwoch, 13. Juni 2012

Gemakkelijk Vat Een Word 2007-document

Dit artikel werd geschreven door MysticGeek, een tech blogger bij de How-To Geek Blogs.

Wanneer u een lang Word-document met daarin een heleboel verschillende informatie met betrekking tot hetzelfde hebben, kan het moeilijk zijn om een ​​samenvatting van het document te creëren. AutoSummarize is een functie in Word 2007, dat scoort het document door het geven van punten aan zinnen die frequent gebruikte woorden bevatten. U kunt dan gebruik maken van de hoogst scorende zinnen de samenvatting te maken of de automatische functie te gebruiken. Voor dit voorbeeld heb ik een simpel Word-document met behulp van de = Rand () truc.

Eerst voegen we de AutoSummary snelkoppelingen naar de snelle toegang bar. Klik op de Office-knop Pas Kies opdrachten uit Alle opdrachten vervolgens scroll naar beneden en markeer AutoSummary Extra op de knop Toevoegen.

11

Klik nu op de snelle toegang AutoSummarize onderstaande pictogram.

Nu dat we de AutoSummarize dialoogvenster te openen hebben we verschillende opties om uit te kiezen. De Highlight belangrijke punten zal u toelaten om te gaan door het document en de meest gebruikte woorden en zinnen te vinden, zodat u uw eigen samenvatting te sluiten.

Met behulp van de samenvatting in principe automatisch genereert een samenvatting van het document en plaatst deze op de top van het document. Het creëren van een nieuw document zal gewoon de onderstaande samenvatting en plaats deze in een nieuw Word-document.

Tot slot verbergen alles, maar de samenvatting laat alleen de samenvatting in het Word-document en ziet af van de rest. In dit voorbeeld gebruikte ik slechts 25% van het document. U kunt de lengte van Word samen te vatten op basis van de lengte van het document.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen