Montag, 9. Juli 2012

Automatisch Clear Download Geschiedenis In Firefox

Een ding dat me irriteert over Firefox is wanneer de download venster verschijnt met mij al uit het verleden downloads. Ik ben ervan overtuigd dat deze functie kan handig zijn voor sommige en moet een gewaardeerde functie worden aangezien het je toestaat om te zoeken, maar ik meestal herinneren wat ik download, toen ik het gedownload, en waarom ik gedownload. Dus voor mij is het meer een last dan een privacy-probleem. Echter, als je een gedeelde computer of laptop, kan privacy en veiligheid heel goed de belangrijkste zorg. Hoe dan ook, het veranderen van een paar instellingen zeker helpen.

download list

Open Firefox en klik op Extra Opties en vervolgens op het tabblad Privacy. Onder Private Data vink het vakje aan "Altijd duidelijk mijn prive-gegevens ...." en verwijder het vinkje "Vraag mij voor clearing ..." klik dan op de knop Instelling.

In de Privegegevens vakje "Download History" en alle andere download add-on die u zou kunnen hebben dat verschijnt. U kunt bijvoorbeeld zien heb ik Download ze allemaal ingeschakeld, nu klikt u op OK.

Tot slot, terwijl nog steeds in Opties, klik op het tabblad Algemeen onder Downloads, vinkt u "Toon het Downloads-venster ..." en klik op OK om eruit te komen van de mogelijkheden en accepteer alle wijzigingen.

Viola! Nu zie je niet de downloaden box pop-up en elke keer als je out afsluiten van Firefox te downloaden alle geschiedenis is gewist.

Zoals ik al eerder vermeld, ik kwam met dit bericht als een middel om zich te ontdoen wat ik als een ergernis. Aan de andere kant, is dit ook een grote mate van privacy en veiligheid tip.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen