Mittwoch, 6. Juni 2012

Wanneer PC-Cillin 2007 vertraagt ​​je computer

Ik ervoer een probleem de andere dag op het werk met betrekking tot Trend Micro PC-Cillin. Een collega bracht in hun laptop klagen over traagheid een probleem. Tijdens het controleren van Task Manager merkte ik een CPU piek van 50%. Blijkt dat de dader werd een proces genaamd PcScnSrv.exe waarmee PC-Cillin om de activiteit te scannen op uw computer op malware. Dus elke keer dat u elke applicatie of elk type computer activiteit PcScnSrv.exe scant en controleert elke actie. Dit veroorzaakt een grote piek in de CPU-activiteit. Zeker dat mijn eerste reactie was om Trend te verwijderen en op een gratis alternatief, zoals gesteld AVG or Avast Home Edition maar mijn collega net besteedde 60 dollar zijn rijbewijs te vernieuwen, dus ik kwam met een omzeilen van soorten. Ik heb geen pleister op de site van Trend is dat deze kwestie adressen nog niet gezien, dus even wat ik deed.

Wie wil gaan in task manager elke keer dat u inlogt om dit proces te doden? Ik heb een bat-bestand om het proces te doden.

1

Typ gewoon de volgende code in notepad.

Controleer vervolgens of en verander de Opslaan als type op Alle bestanden en uw bestand met de extensie ". Bat"-extensie.

Nu heb je de bekende bat file icon opgeslagen waar je wilt en gewoon dubbelklikken om de taak te doden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen