Mittwoch, 6. Juni 2012

Verwijder de gebruikersnaam van het menu Start in XP

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik geen idee waarom iemand zou willen om dit te doen hebben, en het is misschien een van de meest nutteloze artikelen die ik ooit heb geschreven. Dat gezegd hebbende, als je ooit afgevraagd hoe u de gebruikersnaam te verwijderen uit het Start-menu in Windows XP, dit artikel is voor jou.

Ik veronderstel dat dit kan ook worden gebruikt in omgekeerde, als je start menu niet de gebruikersnaam die je kan dit register instelling te controleren. Ik ben er vrij zeker van dat iemand ergens zal een te gebruiken voor dit onderwerp te vinden.

image

Merk op dat dit geldt alleen voor de XP-stijl menu, niet de klassieke menu's ... omdat ze toch niet de gebruikersnaam.

Handleiding Registry Hack

Open regedit.exe via het menu Start vak Uitvoeren en blader vervolgens naar de volgende sleutel:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Policies Explorer

Maak een nieuwe DWORD waarde aan de rechterdeelvenster met de volgende waarden:

  • Naam: NoUserNameInStartMenu
  • Waarde: 1

Om te verwijderen, ofwel de waarde op 0 of gewoon verwijderen van de sleutel. U moet afmelden en weer naar de start menu te zien zonder de gebruikersnaam:

Je zou het beeld ook verwijderen door verwijderen of hernoemen van deze map:

C: Documents and Settings All Users Application Data Microsoft User Account Pictures Default Pictures

Daarmee zou de foto te verwijderen uit de login-pagina als goed, en het doet de blauwe rand niet verwijderen langs de bovenkant.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen