Mittwoch, 6. Juni 2012

Maak Remote Desktop Work Sneller

In mijn IT-ervaring heb ik gemerkt dat er soms Remote Desktop kan draaien tergend langzaam. Hier zijn een paar trucs om het proces te versnellen. We zullen eerst de weergave-instellingen. Zeker dat het niet zo luxe, maar bij het werken op computers op afstand, je hoeft alleen maar de functionaliteit.

Start Extern bureaublad en klik op de knop Opties.

11

Nu navigeert u naar de weergave-instellingen te wijzigen en de Remote Desktop grootte aan iets als 800x600. Ook de kleuren naar 16 bit versus 32 bit.

Een andere instelling ik willen veranderen is in het tabblad. Ik zette de Performance als ik was die draait op een 56K modem. Dit laat een groot deel van de extra functies die kunnen vertragen een verbinding.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen