Dienstag, 5. Juni 2012

J River Media Jukebox

Ik denk dat ik zal deze week het thema van de media spelers blijven door de invoering van u aan J River Media Jukebox. Ik moet zeggen ik ben er tot nu toe onder de indruk van deze speler.

Een van de coole functies van Media Jukebox is de mogelijkheid om in principe te ondersteunen elke draagbare speler die er ook telefoons. De gebruikersinterface is zeer klantgericht en natuurlijk zijn er skins overvloed. Hoewel ik zelden gebruik van enkele visualisatie tijdens het afspelen van mijn muziek, Media Jukebox heeft een aantal van de beste die ik ooit gezien heb. Very cool 3D-visualisaties. Geluidskwaliteit is geweldig ook. U kunt rippen en branden schijven, tag je bestanden, maak playlists en synchronisatie van uw handheld apparaat. Media Jukebox kan coderen van bestanden naar verschillende formaten, waaronder WMA, OGG, APE en FLAC

Deze speler wordt in verband gebracht met de muziek Amazon's op te slaan die direct is koeler dan iTunes Music Store zoals elke 256Kbps MP3-bestand is DRM vrij. Je kunt deze tracks aan als veel spelers je wilt.

1

Een andere eigenschap die ik leuk vind aan Media Jukebox is Artist Info met informatie over de huidige band of artiest luister je naar vragen. AllMusic.com is de website gebruikt.

Er zijn nogal wat plug-ins voor Media Jukebox inbegrepen en nog een aantal die u kunt downloaden.

Een heel cool DSP studio voor het afstellen van uw muziek tot in de perfectie.

Meer over deze speler binnenkort! Ik heb alleen gekrast de oppervlakte hier. In de tussentijd moedig ik geen muziek liefhebber op te geven Media Jukebox een keer te proberen. Ik mag van vond een andere nieuwe speler van uw keuze.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen