Dienstag, 5. Juni 2012

GOM Media Player

Zoals velen van jullie weten, na mijn iTunes rant, Ik heb geprobeerd uit allerlei nieuwe media spelers. Ik denk dat ik nog steeds niet een "ultieme speler", dat ik volledig tevreden ben met de nog niet gevonden. Elke speler lijkt de positieve en negatieve punten zijn voor mij. De vertrouwde stand-by is VLC although Spider Player and Foobar2000 komen in nauw voor mijn audio alleen maar nodig heeft.

GOM Player heeft vele functies, zoals een codec finder, het vermogen om gebroken AVI-bestanden af ​​te spelen, meerdere media bestanden ondersteunen, en screen capture waarmee je rechtstreeks video screen shots van de speler.

De standaard GUI is eenvoudig en makkelijk om mee te beginnen bekijken van video's of het luisteren naar audio.

1

Er zijn een aantal leuke platen om zowel video en audio tweak.

Natuurlijk zijn er ook een aantal skins die je kunt downloaden van hun site. Zo is hier het voorbeeld van de XP Metallic skin.

Met een overvloed aan video-en audio-tweaken opties, en een relatief glad en helder video afspelen, GOM Player is zeker de moeite waard een kijkje!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen