Donnerstag, 7. Juni 2012

Gemakkelijk veranderen bureaubladpictogrammen Om Pictogrammen Inbegrepen In XP

Ongelukkig met de manier waarop de snelkoppelingen op je bureaublad eruit? Hier is een snelle manier om ze te veranderen naar een ander pictogram in XP.

Hier heb ik een snelkoppeling naar een map met batch-bestanden saaie oude snelkoppeling.

1

Nu rechts op de snelkoppeling map en kies Eigenschappen. In het venster Eigenschappen van snelkoppeling selecteert u het tabblad Snelkoppeling en de knop Ander pictogram.

U kunt bladeren door de opgenomen pictogrammen in XP en kies degene die u wilt gebruiken. Ik probeer een die ik zal onthouden wat het is om te selecteren. Het lijkt het navigeren door ton van folders te vergemakkelijken. Vooral als er een paar gebruik ik veel. In dit voorbeeld heb ik het een ster ... geen enkele andere reden dan om aan te tonen.

In mijn volgende post zal ik laten zien hoe je de pictogrammen op het bureaublad aan te passen naar uw wens.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen