Donnerstag, 7. Juni 2012

Een blik op Internet Explorer 8 Beta 1

Ik realiseer me Internet Explorer 8 Beta 1 is beoordeeld op verschillende locaties op het net. Toch zou ik niet doen onze trouwe lezer recht zonder uiten van onze mening over de nieuwe browser. Dus, wil je het horen? Hier gaan!

Installation:

** Houd in gedachten dat is mijn ervaring op mijn werk machine met XP Pro SP2, afhankelijk van uw configuratie en besturingssysteem resultaten kunnen verschillen **

Ik dacht dat de installatie zou mooi recht naar voren worden. De gebruikersinterface voor de installatie lijkt precies op IE 7, die moeten kennen. Natuurlijk Microsoft maakt u een update diverse updates alleen maar om IE 8 te installeren, ook al heb je misschien niet wilt om ze te installeren. Ik probeerde uit te vinken de Install updates doos en Microsoft dringt aan op het beschermen van mezelf van mezelf. Nou ... Ik kan altijd verwijderen wat ik niet zo graag ... Ik zal doorgaan op.

1

Uh Oh! Als u Firefox instellen als standaard browser (waar ik de meeste gebruikers aanmoedigen om te doen) IE 8 niet like it! Ok ... Misschien de installatie is niet zo rechttoe rechtaan als ik had verwacht.

Dus startte ik IE 7 en maakte het mijn standaard browser. En dat is gemakkelijk genoeg, maar niet nodig naar mijn mening. Tools Internet Options programma's maken standaard.

Nou, ik had om de installatie te beginnen helemaal opnieuw net zo Microsoft mij kon wijzen op de prachtige Validation Required pagina! Deze update geeft aan een probleem waar de taal bar crasht op multi-core machines. De machine Ik ben op nu is een single core CPU en ik heb al met een handicap de taal bar ... maar bedankt voor het hebben van mijn rug MS!

Nadat alle van de validatie en het downloaden van de update krijg ik naar een andere opnieuw doen! Whooohooo!

Ok, na de herstart krijg ik om de installatie te beginnen helemaal opnieuw. Lijkt te werken ... Hoop ik.

Succes! Oh ... maar wacht ... Nog een Reboot! Microsoft weet zeker hoe om aan te tonen mij hun WOW!

Na de herstart lijkt het erop dat ik eindelijk ben klaar om IE 8 te configureren. Ik heb nooit toelaten dat Microsoft ervoor kiezen mijn instellingen dus ik ben te selecteren om te kiezen ze zelf.

Op het volgende scherm krijg ik de vraag over een zoekmachine. Nou, is Google op dit moment opgezet als mijn huidige provider, maar aangezien dit is een review wil ik om te controleren wat IE 8 gaat aanbieden, dus ik koos voor een lijst van andere aanbieders.

Next ... weer als ik ben benieuwd wat IE 8 biedt ik ben het selecteren van een lijst van activiteiten providers kiezen ten opzichte van de normen.

Het lijkt de eerste set-up compleet is ... Ik laat de veiligheid monitor waarop is standaard ingeschakeld. Als het blokkeert alle legitieme sites kunt u altijd toevoegen aan Vertrouwde sites.

Ok ... omdat ik wilde meer zoeksites te zien IE 8 dook de opties pagina die de gebruikelijke zoekmachines en een lijst van de verschillende Onderwerp Zoeken plaatsen omvatten. Er is ook nog een veld om je eigen te maken ook.

En hier is de lijst van de activiteit Providers toe te voegen aan 8 IE.

Hier is een blik op de IE 8 Beta 1 standaard gebruikersinterface. Het uiterlijk is vrij gelijkaardig aan IE 7 ... van mijn inzicht in de belangrijkste veranderingen zijn niet in het uiterlijk, maar de code en veiligheid onder de motorkap. Ik zal die meer van IE 8 Beta 1 in de komende dagen.

Als u zo geneigd om te beginnen spelen met de nieuwe browser is het beschikbaar voor download nu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen