Samstag, 3. März 2012

Zoek e-mails met bijlagen met Instant Search Outlook 2007's

Het vak Direct zoeken in Outlook 2007 is een enorme verbetering ten opzichte van vorige versies van Outlook, maar onthouden van alle search operators kan een beetje lastig, dus hier is een snelle een die ik gebruik de hele tijd.

Om te weten e-mails met attachments, gebruikt u de volgende exploitant in uw zoekopdracht:

hasattachments:true

Je kan ook combineren search operators ... bijvoorbeeld, als ik wilde alle e-mails zou ik bij mezelf gestuurd met bijlagen te vinden, zou ik het volgende gebruiken:

uit: geek hasattachments: true

image

En er is mijn document ... hier is de zoektocht operatoren die gebruik ik op een dagelijkse basis:

from:geek Vindt alle berichten van "geek"
to:geek Vindt alle berichten die op "geek" (dit onkruid uit berichten die ik alleen cc'd op)
hasattachments:true Vindt alle berichten met bijlagen
read:no Vindt alle ongelezen berichten

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen