Donnerstag, 8. März 2012

Trillian Astra V4.0a inclusief screenshots

Ik ben begonnen Alpha testen op Cerulean Studios Trillian Astra de nieuwe versie van de IM-client Trillian. Ik dacht dat ik zou delen met u de look en feel van deze nieuwe toepassing als het gaat door ontwikkeling. Vergeet niet, dit is nog in Alpha testen.

Het installeren van de applicatie is vrij rechttoe rechtaan. Hieronder vindt u de installatie-schermen in de juiste volgorde.

Astra1

Waar u de applicatie te installeren.

Trillian Astra is voltooid installatie.

Hier is het eerste scherm na het opstarten van Trillian Astra.

Geef de gebruikersnaam en wachtwoord in en in te loggen

Na het aanmelden met mijn Astra-account dit is de standaard UI.

U bent in staat om de thema's en andere functies met behulp van het tabblad Weergave aan de top te veranderen.

Hier zijn twee van de vele verschillende thema's en menu-opties.

GOLD CHRISTMAS

Voor degenen onder u die bekend zijn met Trillian vindt u alle van de account instellingen en andere voorkeuren zijn vrijwel hetzelfde als de huidige 3.1.6.0 versie. Tot nu toe het belangrijkste verschil dat ik heb gevonden is de eye candy met de User Interface. Andere nieuwe functies zijn onder meer plugins voor MySpace, Rendezvous, Google Talk, AOL, ICQ, en IRC. Er zijn ook nieuwe mogelijkheden voor video-en voice conferencing. Blijf op de hoogte als ik meer screenshots hebben en beslaan meer geavanceerde functies coming soon!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen