Dienstag, 6. März 2012

NVIDIA GeForce 8600 GTS

Nvidia_logo2 Met oudere versies van Windows en nog steeds door XP Ik heb de neiging om een ​​grafische minimalistische geek zijn. Ik zou altijd gebruik van de meest minimale grafische effecten mogelijk te maken. Nu ik eindelijk verhuisd naar Vista ik zijn gegaan naar het andere uiterste. Ik heb niet 's werelds meest krachtige systeem, maar zeker groot voor het draaien van Vista. Een AMD Athlon 64 X2 4200 + CPU, 4 GB DDR2 SDRAM, en nu is de NVIDIA GeForce 8600 GTS grafische kaart. Ik heb de volledige on Aero-functies aan de hand en het is allemaal pittig en zeer scherp! Ik kreeg de PNY versie van deze kaart, die alleen maar zette me out $ 199. Dit is het grootste en zwaarste kaart ik denk dat ik ooit heb gebruikt en het is extreem stil. Ik zou zeer geïnteresseerd in wat voor soort systemen u de lezers. Wat u denkt is belangrijk onderdeel van uw computer. Bent u een grafische freak of een grafische minimalistisch als vroeger zijn?

Ik heb nog nooit zoveel geweest van een gamer maar nu heb ik misschien mijn andere song te kiezen op dat ook!

U kunt meer informatie over deze kaart en Lees mijn recensie over op CNET!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen