Donnerstag, 8. März 2012

Mimic de Eclipse "Open Resource" functies in Visual Studio

Sinds mijn vriend Daniel me op de grote "Open Resource" functie in Eclipse opgeleid, besloot ik dat ik de benodigde dezelfde functie in Visual Studio ook. Na het bekijken van rond, vond ik uiteindelijk een vergelijkbare plugin genaamd VSFileFinder dat zal werken in Visual Studio. Het is niet zo goed, maar het is heel behoorlijk.

Voor degenen onder u die niet gezien hebben, hier is wat de Eclipse Open Resource dialoog eruit ziet.

image

En hier is een screenshot van VSFileFinder in actie. U zult merken dat het zeer vergelijkbaar, maar het heeft niet als eerste show openen bestanden.

Het eerste wat je hoeft te doen is download en installeren vanaf de CodeProject site (registratie vereist).

Naast een sneltoets instellen voor het, wil je naar Extra Opties te openen en dan naar beneden bladert u naar Milieu Keyboard

Nu kunt u dezelfde sneltoetsen door het intikken van "vsfile" in de "Toon commando's" vak te klikken op de "VSFileFinder.Connect.ShowVSFileFinder 'item in de lijst.

Voeg in de sneltoets die u wilt, en klik op de knop Toewijzen.

Nu heb je een vergelijkbare functie aan een sneltoets. Persoonlijk heb ik gedokt het raam aan de zijkant en zet deze op automatisch verbergen, zodat het werkt op dezelfde manier.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen