Donnerstag, 8. März 2012

iTunes verwijderen Hassle

Volledig verwijderen iTunes op uw computer is een enorm gedoe. Als u er met de versie met de iPhone-update is het downloaden van nog meer. Het programma graag klauw zich diep in uw systeem. Het volgende is een serie van screen shots het aantonen van de ruzie. Dit is het verwijderen van iTunes 7.3 van een XP-machine.

OK, hier gaan we ... Verwijderen ...

First RMV

Nou, ik heb navigeer mijn weg naar het Control Panel om het te verwijderen ...

tick tock ... tick tock ...

Oh ja, de prachtige opnieuw te starten.

Uh Oh ... vergat QuickTime. Hier is een groot gratis alternatief!

Windows opnieuw bezig met het opslaan me van mezelf. Thanks Pal!

wachten .... wachten .... is dit bijna gedaan?

Nee, meneer! We moeten nog steeds om zich te ontdoen van de Apple Software Update.

Is dit echt??

OK ... blijven keep'n op

Vergis je niet ... Apple is niet van plan om een ​​schone verwijderen doen ... dus ga naar je C: program files naar deze map te verwijderen.

OK .... We zijn goed gedaan? HA! Denk je dat het was zo makkelijk niet heb je. Bij de controle processen wat zie ik, maar de iPhone-proces draait. Ja, nog steeds actief na het verwijderen van iTunes, QuickTime en Apple Software Update.

En zo beginnen we opnieuw.

Op dit punt ben ik zo gefrustreerd en boos ik kan niet anders dan LMAO doen!

Er is gaat ....

Gedaan correct? Nee je bent niet als u een volledige verwijdering te doen. Echter, om meer document screen shots belachelijk is. Maar ik zal je vertellen dat ik denk dat ik verwijderd ongeveer 7 meer mappen achtergelaten die cache bestanden opgenomen. Ook heb ik verwijderd, ongeveer 30 register instellingen! En je denkt dat Norton is een varken ....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen