Donnerstag, 8. März 2012

iTunes-update voor de iPhone? : - (Oh Brother ...

Ik ben al een iTunes-loyalist vanaf het allereerste begin. Toen ik een iMac 233Mhz had was ik zeer onder de indruk mee. Dan toen het werd overgezet naar Windows was het gewoon kers op de taart. Maar nu dat ik Vista iTunes lopen heeft echt problemen. Ze beter zijn geworden in de afgelopen 6 maanden, maar nog steeds veel bugs moeten worden uitgewerkt. Dus deze middag liep ik de Apple Software Update en zag een update voor de iPhone ik was heel ontzet. Kom op vacatures! Stop met het blussen van alleen updates voor DRM als het gebarsten, Apple TV en de iPhone. Ik weet dat deze dingen moeten worden bijgewerkt, maar kan je besteedt een beetje tijd maken van de UI op iTunes Aero, bevestig de iPod kwesties, en bevestig de misselijkmakende traagheid van iTunes op Vista?

Voor degenen onder u die de zorg over de iPhone zorg ervoor dat je deze update.

iphone

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen