Donnerstag, 8. März 2012

Het verlaten van iTunes en kiezen van een nieuwe Music Player

Zoals ik schreef in mijn vorige post; Apple boos me erg slecht met zijn iPhone-update. Ook iTunes 'vreselijke prestaties van Vista laat niets te wensen over. De iPhone update was de druppel voor mij. Ik heb besloten om iTunes voor een nieuwe muziek-speler sloot. Te lezen over de nachtmerrie van volledig verwijderen iTunes van uw computer check out "iTunes verwijderen Hassle". Ik heb al een iTunes-gebruiker voor vele jaren. Dus het kiezen van een nieuwe speler zal niet gemakkelijk worden. Vele beproevingen zijn vooruit in deze zoektocht. Ik heb besloten om mijn bevindingen document als ik ga mee.

Na het graven heb ik deze beperkt tot de vier verschillende spelers. De vier in de running zijn Winamp, Quintessential speler (wat is een OSS-speler), jetAudio, En zelfs (cough.. Hoesten) Windows Media Player. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat ik erg lui in mijn media player onderzoek over de jaren als gevolg van de iTunes-kruk. In de komende berichten zal ik een overzicht van de goede, het slechte en het lelijke van elke toepassing en deel mijn ervaringen met jullie.

windows-media-player-logo

VLC Media Player Video LAN

VLC is mijn video speler van keuze en ik hoop dat het altijd zal zijn. Ik gebruik VLC veel! Vooral als ik wil snel te openen een muziekbestand of video's bekijken. VLC is geweldig, want het gaat in principe spelen elk media bestand dat u kunt bedenken, zonder om te zoeken naar en installeren van een heleboel codecs en plug-ins. De customization-opties zijn eindeloos, kan je echt tweaken elk aspect van de video je spel. Ik kan niet zeggen genoeg goede dingen over VLC als videospeler. Maar als een primaire muziekspeler ik meer nodig. VLC werkt gewoon niet bieden alle functies die ik wil uit een primaire muziek jukebox.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen