Samstag, 10. März 2012

Grote Geek Sites

Ter ere van het raken van de 10k abonnee teken hier bij How-To Geek, heb ik besloten af ​​te wijken van de normale how-to artikelen en up schrijf een korte lijst van de kleinere geek sites die ik lees de meest frequent dat je niet zou kunnen hebben gehoord van.

Lifehacker
Mijn favoriete site door op heden heeft Lifehacker featured onze artikelen over tal van gelegenheden. (We weten, je hebt gehoord van Lifehacker, maar we houden van Gina te veel om het weg te laten)

ArsGeek
Dit is gewoon een geweldige all-round site voor willekeurige geek nieuws. Een essentieel abonnement voor mij.

Van Zen and Computing
Zen Bliss is een van de beste schrijvers die ik ben tegengekomen ... en zijn site doet me denken aan Starbucks Zen Tea of ​​andere manier. Hij heeft een handigheid voor het verklaren van dingen zodat iedereen het kan begrijpen.

CodeJacked
Wie deze man is, hij komt met een aantal zeer unieke tips.

Shell Extension Stad
Bob op ShellCity voorzien van nieuwe freeware toepassingen elke dag.

IntelliAdmin
Kreeg een aantal goede tips voor Windows en aanverwante onderwerpen.

Daily Cup of Tech
Een andere grote geek site die een brede waaier van geek onderwerpen worden behandeld.

Nerdica
Deze site is net begonnen, maar gezien de kwaliteit van sommige van de dingen die ik tot nu toe heb gelezen, ik heb goede hoop dat dit zal veranderen in iets groots.

tuxmachines
Hun slogan doet me denken aan vis van Ally McBeal ... maar ze ook de beste linux inhoud.

Tweako
Dit is zo'n beetje het beste aggregator van op het how-to artikelen die ik heb gevonden, die bijna elk gebied.

Gratis Software Daily
Dit is een digg-achtige nieuws-site die zich alleen op open source software.

Is er natuurlijk tonnen van sites die niet op de lijst, maar dit zijn degene die ik echt gelezen het vaakst.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen