Dienstag, 6. März 2012

Favoriete Firefox Add-ons

firefox_logo Nee dit is geen lijst van "THE BEST EVER" extensies ... Ik ben zo ziek van. Ik ben net naar de degene die ik gebruik en nooit het opzetten van een pc zonder lijst. Na het uitproberen van een aantal Ik ben gekomen om comfortabel met de volgende lijst.

Adblock Plus Krijgt ontdoen van vervelende advertenties
Adblock Filterset.G Updater Synchroniseert met Adblock Filterset.G
CustomizeGoogle Verwijder advertenties, Google tracking en nog veel meer!
DownThemAll! Mass Downloader
Foxmarks Synchroniseer bookmarks tussen machines
Greasemonkey Gebruiker Script Manager
IE Tab Gebruik maken van geïntegreerde IE engine binnen Firefox
MinimizeToTray Houdt Firefox draait in het geheugen, in de taakbalk
Geen Squint Verhoogt de kleine teksten op websites en houdt de instellingen
StumbleUpon Toolbar Spreekt voor zichzelf - ik aanpassen om te gebruiken als weinig ruimte mogelijk

Natuurlijk ben ik altijd bezig nieuwe als ze komen en als ik ooit de tijd zou graag mijn eigen te maken.

Hoe zit het met iedereen? Wat zijn sommige van uw favoriete extensies en waarom? Ik kijk uit naar uw feedback.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen