Mittwoch, 7. März 2012

De "Up" Sneltoets voor Windows 7 of Vista Explorer

De nieuwe Explorer-venster in Windows 7 en Vista heeft geen knop Omhoog, dat maakt me helemaal gek. Gelukkig vond ik een sneltoets vervanging.

Opmerking: Deze screenshots zijn van Vista, maar het werkt hetzelfde in Windows 7.

Laten we zeggen dat ik in mijn x: wpmu wp-content directory. Natuurlijk kan ik meestal op de "wpmu" deel van het pad en simuleren de Up-knop, maar het werkt niet altijd, vooral als ik de grootte van het venster of betegelde twee vensters naast elkaar verlaagd.

image

Dit venster is 600px breed, zou ik niet een eenvoudigere manier om omhoog te gaan? Blijkt dat ik doen ... als ik gewoon op de volgende toetsencombinatie:

Alt+Up

Ahhh, zo veel beter ... nu ben ik in de bovenliggende directory!

Merk op dat dit ook de snelste manier om naar de map Bureaublad ... gewoon blijven raken Alt + Up tot je de juiste map.

Andere interessante sneltoetsen voor Verkenner:

  • Alt + Right - Ga vooruit
  • Alt + Left back-Go
  • Alt + D - Focus de adresbalk en selecteer het huidige pad.
  • F4 - Pop up de dropdown in de adresbalk, in werkelijkheid nog enigszins nuttig.
  • Alt + Enter - Eigenschappen van het geselecteerde bestand
  • Ctrl + muiswiel - de grootte van de pictogrammen
  • F11 - Zet ontdekkingsreiziger in de modus Volledig scherm. Eigenlijk beetje vreemd, en ik heb geen idee waarom deze functie is hij er is.

Enjoy!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen