Dienstag, 6. März 2012

De aankondiging van de How-To Geek Agenda

Aangezien wij onze deuren geopend in september '06, deze site heeft produceerde meer dan 450 How-To artikelen over een aantal verschillende onderwerpen, maar tot nu toe hebben we niet hadden een plek om te bloggen over de reguliere geek onderwerpen.

Dus hier is de formele onthulling van de How-To Geek Agenda. Hier is de blogs die we tot nu toe:

The Geek's Blog
Dit is mijn persoonlijke blog, waar ik eindelijk blog over de hersenen gecontroleerd tv afstandsbedieningen, mini wiskunde sculpturen, of het creëren van een geaggregeerd feed in WordPress MU. Zorg ervoor dat je pak je de RSS-feed, Want ik zal waarschijnlijk na al het toekomstige site nieuws over daar.

Mysticgeek's Realm
Misschien herkent u onze nieuwste schrijver van al zijn Microsoft Office-artikelen de laatste tijd. Hij is een grote hulp voor de laatste maand of twee, omdat hij bij het team.

De Bron (Coming soon)
Met betrekking tot de beste van open-source software, zal beschikken over een open source applicatie per dag. (Meer schrijvers nodig)

Als u geïnteresseerd bent in het hebben van een blog op de How-To Geek Agenda, stuur me een email. Ik ben niet per se open te stellen om gewoon iedereen, maar ik absoluut zou graag meer mensen bloggen hebben, vooral op wat meer uiteenlopende onderwerpen.

We zijn ook gaan om enkele forums te openen op een bepaald punt in de komende maanden, zodat alle lezers kunnen interageren met elkaar.

De How-To Geek Agenda

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen