Samstag, 10. März 2012

Bounty (Paid!) voor het verhogen van Windows Vista Taskbar Preview Size

Sinds Windows Vista uit kwam, heb ik geprobeerd om erachter te komen hoe de grootte van de kleine Windows Vista-taakbalk preview vensters te verhogen. Ik heb schuurde het register, wordt gebruikt proces te bewaken om te proberen en verborgen registersleutels te vinden, en keek naar elke instelling kon ik nergens vinden zonder geluk.

DEZE WEDSTRIJD is nu voorbij.

Dus ik heb besloten ter ere van ons raken van de 10k abonnee merk, ga ik 103,15 dollar te bieden aan de eerste persoon die kan bedenken een manier om de grootte van de stijging native preview vensters hier getoond.

image

Hier is de regels:

  • Oplossing kan een register hack of een toepassing te zijn, maar moet gebruik maken van de ingebouwde previews of als het een vervanging, het moet op zijn minst gebruik maken van de nieuw venster compositing engine.
  • Oplossing moet kan de gebruiker de grootte kiezen, in specifieke of relatieve proporties.
  • Als de oplossing is een applicatie, moet het open source zodat we allemaal echt genieten.
  • Als het een registry hack dan kan het niet ergens anders voor het eerst gepubliceerd. How-To Geek lezers moeten krijgen om eerst te lezen.
  • Ik wil niet horen over VisualTooltip or Visual Task Tips. Terwijl ze beiden prima toepassingen, zijn ze gemaakt voor XP en geen gebruik van de compositing engine, dus ze zijn veel trager dan de ingebouwde previews. Hint: Je moet in staat zijn om een ​​video te bekijken in het voorbeeldvenster als u met de ingebouwde previews.
  • Betaling zal worden ofwel amazon gift card of visa gift card ... Ik heb geen idee hoe dat werkt, dus ik zal er naar kijken.
  • Verzoek alle inzendingen voor mij via e-mail.

Ik ben erg geïnteresseerd om te zien wat de community komt met. Waarom 103,15 dollar precies? Ik weet het niet, het voelde gewoon goed. Als iemand anders zou de belofte van geld als towards deze zaak, laat het me weten.

Update: Lezer Shawn won de genade door het schrijven in met een link naar Vista Thumbnail Sizer, Een hulpprogramma geschreven door Andreas Verhoeven. Meer details na de sprong ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen